Hatsan dominator 200 LW

Moderatorer: Leopold, Daniel, Johanna, Nitro

Hatsan dominator 200 LW

Inläggav Generallee 13 jun 2019, 08:17

Hallo, håller på att återställa en hatsan dominator 200LW till fjäder igen efter att haft en vortex gaspistong monterad, nu det lilla bekymret, jag är i behov av att byta pistongpackning och "slutstycks"packning men har extrema svårigheter med att hitta sådana, är det någon som vet vart man hittar dem, och gärna någon variant med bättre kvalité än orginalet
Senast redigerad av Generallee 13 jun 2019, 13:05, redigerad totalt 1 gång.
Generallee

Tack utdelade: 0 gång
Tackad: 0 gång i 0 inlägg

Re: Hatsan dominator 200 LW

Inläggav atte69 13 jun 2019, 12:13

Har pistongen gått sönder?.. märkligt.
Dom har väl 27mm packning med öppet centrum ..faktiskt rätt bra kvallité på deras packningar är min åsikt.lite hårda så det krävs 3-4 skott innan man har full tätning men helt ok
Cabom har pistong :packningar till dom å den lilla packningen som tätar mot pipan passar med hw pip packning . ..även hurricane har dessa.kanske inte på hemsida men maila å fråga
atte69

Tack utdelade: 97 gång
Tackad: 77 gånger i 65 inlägg
Luftvapen favorit: HWalther BsAAnschuts

Re: Hatsan dominator 200 LW

Inläggav Generallee 13 jun 2019, 13:05

Det är inget fel på själva pistongen"har blivit ett skriv fel där" men gaspistongen har tok havererat och medans den är nerplockad så tänkte jag byta pistongpackning för den är rätt repad av någon anlednin. Men då ska jag slänga iväg ett mail till dem och höra med dem ifa de kan få tag på packningar
Generallee

Tack utdelade: 0 gång
Tackad: 0 gång i 0 inlägg

Återgå till Hatsan

| | |likartade trådar| | |