AA pri-sport föresten kom ju efter TX200 och fick en längre cylinder, sägs att som somvanligt jänkarna krävde det för mer effekt än 16J
Ok att de väl gav mer, iaf sp fick då alla samma grejir som Pro-sport
Mk1 tx200 finns som pre92, men tvekar att Sveige fick några.
Det hör PRO kan man ju undra över, efter att först haft namnvapen om än trista på slutet, så kom TX200. Och en matchbossa för 10floppade efter test i
FT med mycket trubbel innan regulatirn öht fungerade så kom Pro-Target.
Vet inte om det smittade Pro-Sport iofs mnst i samma tid, men öven till 1997 drig man till med PRO-Elite på sin HW80 konkurrent bygd som TX200 men större.
Skitbra om den nu funkat i UK strypt och i USA sägs den kostat dubbelt mot en HW80.
Sen var det slut med PRO iaf, och PS lever vidare bara.
AA TX200SR Semi Recoiless betyder det, som en FWB300.
Lägg märke till att även Diana med 54/56 gjorde samma sak de med, yttre glidbana.
Gamla brittuska vaoen kan man inappt köpa längre, jag svär att jag aldrg tg in en TX200SR.
Men äh idag hade den hängt på en vägg med iofs, men det visste man ju inte.