Inköp Import Återförsäljare

Här diskuterar vi om luftvapen i form av luftpistoler

Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69

Inköp Import Återförsäljare

Inläggav carnis 06 jun 2008, 15:57

Här kommer mitt första inlägg på denna sidan. Kanske inte i rätt del av forumet men inte fel heller utan här tittar nog flitigast de flesta som må giva svar. På För att följa länken så måste du registera dig.

finns bra priser men de äts upp av fraktkostnader ($75), men finns det nån återförsäljare i sverige som kan ta hem av det utbudet där? Likaså För att följa länken så måste du registera dig.

där är frågan ungefär densamma Och så sist För att följa länken så måste du registera dig.

skulle jag oxå vilja ha i mina ägor. Känn er fria att svara på vilken bit som helst av dessa frågeställningar
carnis
 
Inlägg: 1
Blev medlem: 28 maj 2008, 22:19
Tack utdelade: 0 gång
Tackad: 0 gång i 0 inlägg

Inläggav Silwer 06 jun 2008, 22:53

Alltså Hurricane som finns som sponsor här på forumet kan du ju ringa och snacka med.

Eller Progunner som också tar hem luftvapengrejor.

Men att få det billigare än att direktimportera från et annat EU land speciellt från det land vapnet kommer ifrån är ju väldigt svårt.

Du har väldigt mycket .com, dvs USA i dina länkar, att köpa vapen därifrån kan bli förbaskat svårt och dyrt, dels handlar de sällan med Europa och så måste ju vapnet komma in lagligt här, jag skulle inet vilja åka dit i tullen med en hel bössa, dels blir man av med den troligen om inte annat så åker man ju på tullavgifter osv.

Håll dig inom EU är mitt råd om du ska importera, men även detta börjar bli svårt då EU inte har några enhetliga regler för vapen, vilket är idiotiskt egentligen, ingen frihandel kan ju förekomma om det alltid ska trassla med Sveriges egna leksakslagar när det gäller många saker.

För att följa länken så måste du registera dig.


De här är från Finland och det tycks som folk har kunnat kommit över en hel del därifrån som inte ens säljs till olicensieradt folk här i Sverige.
Bild
Användarvisningsbild
Silwer
 
Inlägg: 25048
Blev medlem: 23 feb 2008, 19:57
Ort: Norduppland
Tack utdelade: 102 gång
Tackad: 968 gånger i 838 inlägg
Skytteklubb: Royal British Airgunners
Luftvapen favorit: AA PT och FWB300Sm


Återgå till Luftpistoler

| | |likartade trådar| | |


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster

  • Sponsorer