Anonymous
Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
jonah skrev:Finns det något generellt service schema att gå efter när man ska underhålla grejerna?
Några oringar man kan byta i förebyggande syfte?
Eller ska man låta bli att pilla för mycket i onödan och endast hålla det rent?
Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
jonah skrev:Jag trodde ärligt att det va kortare livslängd på oringarna i tork synpunkt.
Då byter jag nog den i pipan plus dom utan på ,då dom slits nog lite av all urdragning av pipan när jag ska göra rent den.
Kan tänka mig att det är pilligt att få i den inne i pipan!
Jag inspektera faktist just den oringen igår efter jag råkat dubbel ladda och va tvungen att pilla ut skottet baklänges!
haha ( jävla amatör man e)
Tipsen uppskattas!!
Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
Nämen se där!ZaphodB skrev:jonah skrev:Jag trodde ärligt att det va kortare livslängd på oringarna i tork synpunkt.
Då byter jag nog den i pipan plus dom utan på ,då dom slits nog lite av all urdragning av pipan när jag ska göra rent den.
Kan tänka mig att det är pilligt att få i den inne i pipan!
Jag inspektera faktist just den oringen igår efter jag råkat dubbel ladda och va tvungen att pilla ut skottet baklänges!
haha ( jävla amatör man e)
Tipsen uppskattas!!
Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
Ser att du också bor i Uppsala, behöver du O-ringar så finns många av de storlekar FX kör med på Maskin & Verktyg och de har bra priser på dom också, har mest NBR70 sorten, men vissa går att hitta i NBR90....
Mvh, ZaphodB
jonah skrev: Nämen se där!
Jag hade tänkt att kanske dione hade men maskin o verktyg har man ju cykel avstånd till,ännu bättre ![THUMBS UP SIGN]
Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster